Merhaba, biz bir ekibiz ve adımız PROJX.
Bize merhaba demek için;

hello@projx.com.tr . +902123257300
 

Bilgi paylaştıkça
çoğalır

 
22 haziran 2020

Otomotiv Sektöründeki hızlı yarış Dijital Dönüşüm

Özellikle otomotiv sektöründe inovatif akıllı mobilite alternatifleri ve bağlantılı araç özellikleri sunan yeni pazar oyuncuları, üretici firmaları ayakta tutabilmek için onları hızla gelişen rekabet ortamına ayak uydurmaya zorluyor.
devamı
10 nisan 2020

Covid-19’un Tedarik Zinciri Senaryoları ve Etkiler

Ürünlerinde kullandıkları hammadde ve ara ürünleri Uzak Doğu’dan tedarik eden zincirler bu etkileri çok yoğun olarak hissediyor
devamı
17 mart 2020

Home office çalışma yazılımları nelerdir?

Firmaların süreçlerini dijitalde yönetebilecekleri programlardan bir derleme yapmak istedik.
devamı
18 şubat 2020

Word, Excel ve PowerPoint TEK UYGULAMADA

Uygulama, belgeleri okumanıza ve düzenlemenize izin vermekten çok daha fazlasını yapıyor ve kullanıcıya farklı kolaylıklar da sunuyor.
devamı
05 şubat 2020

Dijital Dönüşüm Yıkıcı Olmak Zorunda Değil

Çok sık kullanılan bu terim, bir kuruluşun stratejilerinin ve yapısının dijital teknolojinin sunduğu fırsatlardan yararlanabileceği şekilde uyumlandırılması anlamına geliyor. 
devamı
04 şubat 2020

Dijital Dönüşüm Sürecinde Sağlığın Evrimi

Hayatın her alanında dijital çözümler devreye alınırken, hasta merkezli olmayan tasarımlar haricinde hastanelerin, hastaların taleplerine ve ihtiyaçlarına dijital çözümler sunmakta geç kaldığını gözlemliyoruz.
devamı
02 şubat 2020

Dijitalleşme ve Müşteri Odaklı Perakendenin Kodları

Dijital dönüşüm tabiri farklı kurumlar tarafından birçok şekilde yorumlanabilirken; Korn Ferry olarak dijital dönüşüme şirketlerin iş modelinden, liderlik gereksinimlerine ve yetenek ihtiyaçlarına kadar kadar tüm unsurlarının dönüşümü olarak bakıyoruz.
devamı
03 şubat 2020

Süreç Gelişimini Kalıcı Hale Getirmek

Geçtiğimiz 20 yılda yalın üretim, Six Sigma ve agile (çeviklik) gibi geliştirme inisiyatifleri birçok sektöre hızlıca yayıldı. Yapılan çalışmalar, bu tür teknikleri benimseyen şirketlerin verimlilik ve maliyetler konusunda önemli gelişmeler gösterdiğini ortaya koyuyor.
devamı
01 şubat 2020

Rekabetçi Bir Avantaj Olarak Nöroçeşitlilik

Nöroçeşitliliği olan insanların çoğunun performanslarını artırmak adına, örneğin işitsel olarak fazla uyarılmamaları için kulaklık gibi sabit eşyalara ihtiyaç duyuluyor.
devamı
31 ocak 2020

Tasarım Odaklı Düşünme Neden İşe Yarıyor?

Bir inovasyon sürecinin başarıya ulaşması için üç çıktısının olması gerekir: Üstün çözümler, değişim riskinin ve maliyetinin düşmesi ve çalışanların desteği. 
devamı
30 ocak 2020

Online Deneylerin Şaşırtan Gücü

2012’de Bing üzerine çalışan bir Microsoft elemanının, arama motorunun reklam başlıklarını görüntüleme biçimini değiştirmeye dair bir fikri vardı.
devamı
27 ocak 2020

Girişimlerde Plan Hazırlamak Başarı Şansını Artırır

Bazıları yazılı bir iş planının geçerli -kâr edebilirliğe ulaşan- bir start-up kurmak için hayati olduğuna inanırken diğerleri bu adımı atlayıp derhal fikirleri tüketicilerle deneyerek başlamanın daha iyi olduğunu düşünüyor 
devamı
21 ocak 2020

Değişim Yönetimi Hakkında Herkesin Yanlış Bildiği Gerçekler

Akademisyenler ve danışmanlar kurumsal dönüşümler konusunda anlayışımızı ciddi biçimde geliştirmeye yönelik çalışmalar yapıyor olsa da bu çabaların çok azı başarılı olabiliyor. Araştırmalara göre dönüşüm projelerinin yaklaşık dörtte üçü ya beklenen sonucu veremiyor ya da tamamen çöpe atılıyor.
devamı
16 ocak 2020

Robotlar, Pazarlamacıların İşlerini Yapabilir mi?

Teknolojinin daha korkutucu etkilerinden biri, bilgisayar, algoritma ve robotların bazı işlerin demode olmasına yol açma ihtimali.
devamı
11 ocak 2020

Sosyal Medya Çağında Pazarlama

Sosyal medya, şirketinizin geleneksel medyaya göre daha hızlı tanınmasını sağlayacak ve müşterilerle doğrudan ilişki kurmanıza imkan verecek.
devamı
04 ocak 2020

Globalde Satış Yapmanın 5 Adımı

Firmanın bulunduğu sektöre, ürünün hedef kitlesine, tespit ettiği fırsatlara göre çok farklı hedefler belirlenebilir. Biz bu yazımızda pazar payının en büyük olduğu ülke olan ABD’ye odaklandık.
devamı
24 aralık 2019

Kullanıcı Deneyiminde Esas Olan Göze Görünmez

Kullanıcı deneyimi tasarımı (UX Design) sürecinin gözle görünmeyen bir parçası olan bilgi mimarisinin (information architecture) doğru yapılandırılmış olması gerekmektedir.
devamı
04 aralık 2019

Global Marka Olmanın Anahtarı: Zihinlere Yatırım Yapmak

Gelişen teknolojiyle birlikte bilgiye erişim hızla artarken ekonomik ve sosyal sınırlar ortadan kalkıyor. Dünyanın tek bir pazar haline gelmesiyse iş dünyasında gözlemlediğimiz bakış açısı değişikliğinin en önemli sebeplerinden biri.

devamı
03 kasım 2019

Kadın girişimcilerin destek platformu: Women Make

Özellikle girişimcilik alanında, kadınların başka kadın girişimcilere destek duyduğu zamanlar için iletişimi kolaylaştıran bir platform mevcut: Women Make.

devamı
15 kasım 2019

Yapay Zeka Paradoksu: Otomasyon İnsan Potansiyelini Nasıl Açığa Çıkarır?

Otomasyonun yaşamlarımızı altüst edeceğinden endişelenenler, zaten büyük ölçüde otomatik hale gelmiş bir dünyada yaşadığımızı unutuyorlar.

devamı