Merhaba, biz bir ekibiz ve adımız PROJX.
Bize merhaba demek için;

hello@projx.com.tr . +902123257300

Kullanıcı Deneyimi İyleştirme

İşletmelerin veya yazılım sahiplerinin ellerinin altında bulunan yazılımların, son kullanıcı tarafında bazı eksiklikler veya uğraş gerektiren kompleks yapılar ile karşılaşılabilmektedir. Bu sorun kimi zaman müşteri veya kullanıcı tarafında olurken kimi zaman da kurum içi yani çalışanlara sunulan yazılımlarda gözlenebilmektedir. Bunun önüne geçebilmek içi Kullanıcı Deneyimi İyileştirme hizmetinden yararlanmak gerekir.

PROJX olarak sizlere sunduğumuz Kullanıcı Deneyimi İyileştirme işlemi süreci esnasında sizinle koordineli çalışarak süreci doğru yönetmeyi amaçlıyoruz. İlk aşmada kullanıcı tarafından karşılaşılan problemleri ve sebebi anlaşılmayan yazılım hatalarını tanımlıyoruz. Sorunlar ilk aşamada belirli gibi dursa da iyileştirme için derinlemesine inceleme bu aşama da oldukça gereklidir.

Tespit edilen problemlerin derin incelemeye tabi tutulması için veri toplama aşamasına geçiyoruz. Bunu yapmamızın sebebi tespit edilen sorunların sebebini tam anlamı ile saptamaktır. Bu aşamada kullanıcı ile koordineli çalışmak süreci daha hızlı hale getirecektir.

Bir sonraki aşamada toplanan veriler eşliğinde sorunlara çözüm olabilecek metotları masaya yatırıyoruz. Sektörde UX tasarımcısı olarak adlandırılan profesyonellerimizin devreye girdiği aşama tam olarak burasıdır. Tecrübe ve yetenekleri ile en optimal çözümleri sizlere sunarlar.

Belirlenen çözüm yönteminin ardından UX tasarımcıların oluşturduğu plan doğrultusunda gerekli iyileştirmeleri sağlıyoruz. Sürecin işleyişine göre UI yazılımcılarımızın da yardımı olabiliyor.

Eğer siz de Kullanıcı Deneyimi İyileştirme hizmetimizden faydalanmak, hizmet hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyorsanız yukarıdaki formu doldurarak bizlere ulaşabilirsiniz.

 

Bilgi paylaştıkça
çoğalır

tüm haberler için tıklayın
 
24 aralık 2019

Kullanıcı Deneyiminde Esas Olan Göze Görünmez

Kullanıcı deneyimi tasarımı (UX Design) sürecinin gözle görünmeyen bir parçası olan bilgi mimarisinin (information architecture) doğru yapılandırılmış olması gerekmektedir.
devamı
11 ocak 2020

Sosyal Medya Çağında Pazarlama

Sosyal medya, şirketinizin geleneksel medyaya göre daha hızlı tanınmasını sağlayacak ve müşterilerle doğrudan ilişki kurmanıza imkan verecek.
devamı

Omuz omuza çalıştık

15 yıllık yazılım üretimi ve proje yönetimi tecrübemizde bir çok şirket ve marka ile çalıştık
Her birinin kendine özel hikayesi, hedefleri ve amacı vardı. Her birine özel çözümler ürettik ve başarılarına ortak olduk.