Merhaba, biz bir ekibiz ve adımız PROJX.
Bize merhaba demek için;

[email protected] . +902123257300
 

ETicaret / Web Sitesi Proje İlk Analiz Formu

Bir iş’e plan yapmadan girildiği nerede görülmüş?

En önemli dijital pazarlama hatta pazarlama ayağından bahsediyoruz, tabii ki plan yapacağız. Sizi ve işinizi anlamak istiyoruz, dilerseniz hiç vakit kaybetmeden başlayalım.  Hiç vaktinizin olmadığını düşünüyor olabilirsiniz ancak bu formu doldurmak 3 dakikanızı alacak.

** Bu doküman, sizin ve bizim yol haritamız olacak lütfen tatminkar cevaplar veriniz.
** Ekibiniz kalabalıksa fikir ayrılığı oluşmaması adına birlikte cevaplayabilirsiniz.
** Her soruyu cevaplamanız gerekmiyor. Ama detaylarınız bizim için önemli.

Omuz omuza çalıştık

15 yıllık yazılım üretimi ve proje yönetimi tecrübemizde bir çok şirket ve marka ile çalıştık
Her birinin kendine özel hikayesi, hedefleri ve amacı vardı. Her birine özel çözümler ürettik ve başarılarına ortak olduk.

hermes
dermalogica
icron
santafarma
janeiredale
centurion
pastel
kastaş
turkuaz
petroyağ
royalcert
whitewesting
smeg
veribase
modelerp
henrysimon
enka oto
talesma
...
ana sigorta
ana sigorta
 

Bilgi paylaştıkça
çoğalır

tüm haberler için tıklayın
 
10 mart 2024

Yapay Zekanın E-Ticarette Kullanımı

Yapay zekanın e ticarette kullanımı kaçınılmaz bir durum olduğu gibi yavaş yavaş yayılmaktadır. Birçok alanda kendini gösteren yapay zeka...
devamı
04 şubat 2024

2024 İçerik Pazarlama Trendleri

Başlarında olduğumuz 2024 yılı için İçerik Pazarlama Trendleri kamuoyu araştırmaları ve ani gelişen yeni davranış modellerinin izinde şekillenmeye başlamakta.
devamı
26 mart 2024

PPC Stratejisi Nasıl Geliştirilir?

Arama motoru pazarlamasının (SEM) popülerliği ve etkisi giderek artarken, gelecek vadeden markaların bir saldırı planına ihtiyacı var. ..
devamı
15 şubat 2024

Yapay Zeka ile SEO'nun Geleceği

Arama motoru optimizasyonu (SEO) alanı statik değildir. Her zaman dinamik bir alan olmuştur; gelişen trendler, teknolojik ilerlemeler...
devamı

Bilgi paylaştıkça
çoğalır

tüm haberler için tıklayın
 
26 mart 2024

PPC Stratejisi Nasıl Geliştirilir?

Arama motoru pazarlamasının (SEM) popülerliği ve etkisi giderek artarken, gelecek vadeden markaların bir saldırı planına ihtiyacı var. ..
devamı
10 mart 2024

Yapay Zekanın E-Ticarette Kullanımı

Yapay zekanın e ticarette kullanımı kaçınılmaz bir durum olduğu gibi yavaş yavaş yayılmaktadır. Birçok alanda kendini gösteren yapay zeka...
devamı
15 şubat 2024

Yapay Zeka ile SEO'nun Geleceği

Arama motoru optimizasyonu (SEO) alanı statik değildir. Her zaman dinamik bir alan olmuştur; gelişen trendler, teknolojik ilerlemeler...
devamı
04 şubat 2024

2024 İçerik Pazarlama Trendleri

Başlarında olduğumuz 2024 yılı için İçerik Pazarlama Trendleri kamuoyu araştırmaları ve ani gelişen yeni davranış modellerinin izinde şekillenmeye başlamakta.
devamı